TVN przed Polsatem, coraz więcej z reklam zarabia Telewizja Polska

W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest TVN, która zarobiła już 2 370 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Procter and Gamble.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wpływy z reklam telewizji TVN w okresie styczeń - październik* 2010 r. wyniosły 2 370 mln zł i były o 8,8 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 2 349 mln zł (o 15,1 proc. więcej niż w 2009 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 1 800 mln zł, czyli o 32,2 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 33,9 proc. do poziomu 1 176 mln zł.

Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 485 mln zł i były o 58 proc. wyższe niż rok temu. 

 

Unilever utrzymał pozycję lidera Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w 2010* r. firmy Unilever, Polkomtel i Procter and Gamble DS Polska. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą