- Rynek reklamy lokalnej nie daje w naszej ocenie gwarancji, że kanał TVN Warszawa stanie się rentowny w 2011 roku. Jednocześnie, zmiany w sposobie konsumpcji mediów, w tym szczególnie treści audiowizualnych doprowadziły nas do przekonania, że koncentracja naszej aktywności w sieci pozwoli zarówno zoptymalizować model biznesowy TVN Warszawa, jak i najpełniej wykorzystać największe atuty tego projektu, do których bez wątpienia należy zaliczyć serwis tvnwarszawa.pl - mówi Piotr Walter, wiceprezes Grupy TVN.
Od 26 marca 2011 roku TVN Warszawa będzie dostępna tylko w formie platformy internetowej www.tvnwarszawa.pl. Jej oferta wzbogaci również serwis www.tvn.pl.
Rzecznik Grupy TVN Paweł Smoląg powiedział, że "uruchomiono proces restrukturyzacyjny". - Nie sposób precyzyjnie określić skali ruchów kadrowych - powiedział. W TVN Warszawa pracuje obecnie około 100 osób. TVN Warszawa uruchomiona została 15 grudnia 2008 roku, kanał nadawał informacje dotyczące życia w stolicy oraz programy rozrywkowe. Stacja dotychczas nie osiągnęła rentowności. W lutym br. na konferencji prasowej Walter mówił dziennikarzom, że daje kanałowi czas na osiągnięcie break-even do końca roku (więcej na ten temat). To już kolejny projekt telewizyjny Grupy TVN, który znika z wizji. Wcześniej zakończono emisję takich kanałów jak TVN Gra (więcej na ten temat), TVN Lingua (więcej na ten temat) i TVN Med (więcej na ten temat).

Grupa TVN nadaje dziesięć kanałów telewizyjnych: TVN, TVN 7, TVN 24, TVN CNBC, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, Telezakupy Mango oraz NTL - lokalny kanał telewizyjny adresowany do mieszkańców Radomska i okolic.











