TVN więcej z reklam, Polsat i TVP sporo mniej (TOP10)

We wrześniu br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 5,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Z czołowych kanałów wzrost wpływów reklamowych osiągnął tylko TVN, za to spore spadki zanotowały Polsat, TVP1 i TVP2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że we wrześniu TVN cennikowo zarobił na reklamach o 5,3 proc. więcej niż przed rokiem. Jeszcze większe wzrosty przychodów reklamowych w skali roku zanotowały Discovery Channel, Disney Channel i AXN - odpowiednio 13,2, 14,1 i 17,7 proc.

Z drugiej strony Polsat cennikowo zarobił z reklam 9,7 proc. mniej niż rok wcześniej, TVP1 - 18,7 proc. mniej, a TVP2 - 14,9 proc. mniej. Natomiast wpływy reklamowe Viva Polska spadły przez rok aż o 32,8 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online