„Teleexpress Extra”, „Fakty po Faktach”, konferencja prasowa i msza hitami TVP Info, TVN24 i Polsat News

Największą widownię w ostatnich 10 dniach w TVP Info zgromadziły wydania dziennika „Teleexpress Extra”. W TVN24 hitem były „Fakty po Faktach”, a w Polsat News - konferencja prasowa z udziałem m.in. premiera Mateusza Morawieckiego i msza święta - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Teleexpress Extra”, „Fakty po Faktach”, konferencja prasowa i msza hitami TVP Info, TVN24 i Polsat News
Krzysztof Ziemiec; fot. TVP

W ostatnich dniach tematem numer jeden w polskich mediach jest sytuacja związana z rozwojem koronawirusa w naszym kraju. Dotychczas w Polsce COVID-19 zaraziło się 355 osób, z czego 5 zmarło. Obszerne relacje związane z koronawirusem na bieżąco są przedstawiane w stacjach informacyjnych, które notują rekordowe wyniki oglądalności. Średni dobowy udział TVP Info w okresie od 9 do 17 marca wyniósł 7,28 proc. wśród wszystkich widzów, 4,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,09 proc. w grupie 16-59. Stacja TVN24 w tym czasie miała 6,45 proc. udziału w 4+, 5,83 proc. w 16-49 i 5,61 proc. w 16-59. Z kolei udziału Polsat News wyniosły odpowiednio 2,97 proc., 3,16 proc. i 3,17 proc.

Z analizy danych dzień pod dniu wynika, że stacje newsowe wygrywają walkę o widza nawet z poszczególnymi kanałami z tzw. „wielkiej czwórki”. Zwłaszcza jest to widoczne w przypadku TVP Info, które 14 marca z udziałem na poziomie 8,75 proc. było liderem całego rynku.

„Teleexpress Extra” hitem TVP Info

Jak wynika z najnowszych danych Nielsen Audience Measurement - udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom - najchętniej oglądanym pojedynczym programem w TVP Info w okresie od 9 do 18 marca były „Teleexpress Extra” z 14 marca. Średnia widownia serwisu wyniosła 1,69 mln osób, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 6,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/stacje-telewizyjne-zmieniaja-ramowki-w-zwiazku-z-koronawirusem-programy-sniadaniowe-nadal-z-goscmi,7170732909889153a ##

„Teleexpress Extra” w zestawieniu zajął również miejsca 2-5, gdzie gromadził odpowiednio 1,52 mln widzów (15 marca), również 1,52 mln (16 marca), 1,41 mln (12 marca) i 1,38 mln (17 marca).

Szóste miejsce zajęło główne wydanie „Teleexpressu” z 14 marca (1,38 mln widzów; dziennik równolegle emitowany jest w TVP1), a oczko nizej uplasowały się „Wiadomości” z także 14 marca (1,35 mln widzów; równoległa emisja również w TVP1).

grafika

Na antenie TVN24 w okresie od 9 do 18 marca 2020 roku hitem były „Fakty po Faktach” z 13 marca. Audycję oglądało 1,20 mln widzów (7,70 proc. udziału w 4+ i 8,05 proc. w 16-49). Gośćmi programu byli Krzysztof Pyrć, Ryszard Grosset, Jacek Santorski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/firmy-przesuwaja-kampanie-reklamowe-wprowadzaja-tez-zmiany-w-media-planach-koronawirus,7170732300122241a ##

Drugie miejsce należało do konferencji prasowej z 13 marca z godz. 19.16-20.07. Relację na żywo z wystąpieniem premiera Mateusza Morawieckiego, ministra zdrowia Łukasza Szumowskiego oraz ministra spraw wewnętrznych i administracji Mariusza Kamińskiego śledziło 1,20 mln widzów (7,70 proc. udziału w 4+).

Podium uzupełnia „Kawa na ławę”. Magazyn w zeszłą niedzielę miał 1,14 mln oglądających (9,27 proc. udziału).

grafika

W Polsat News w badanym okresie hitem była konferencja prasowa z 13 marca z godz. 19.16-20.07. Relację na żywo z wystąpieniem Mateusza Morawieckiego, Łukasza Szumowskiego oraz Mariusza Kamińskiego oglądało 834 tys. widzów (5,46 proc. udziału w 4+ i 6,52 proc. w 16-49).

Na drugiej lokacie uplasowała się transmisja mszy świętej odprawianej w Świątyni Opatrzności Bożej, którą w niedzielę śledziło 731 tys. osób. Podium topów w Polsat news uzupełnia program „Więcej Wydarzeń” z 14 marca (708 tys. osób).

grafika

TVN24 liderem oglądalności w 2019 roku

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,65 proc. (po wzroście o 6,42 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-2019-rok-atv-top-kanaly-programy-reklama,7173202253018753a ##

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym roku kanał miał 1,13 proc. udziału, po wzroście względem 2018 roku o 1,07 proc. Stacja od 20 września w ramach testów nadaje na multipleksie czwartym DVB-T w Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"