Udział kanału TVP Seriale w lutym 2014 roku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wzrósł o 62,65 proc. i ukształtował się na poziomie 1,35 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W lutym 2013 roku stacja ta była druga.
Z kolei na drugie miejsce spadła stacja AXN. W analizowanym miesiącu jej wynik wyniósł 0,59 proc., po spadku o 29,76 proc.
Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, który rok wcześniej był siódmy. Jego udział zwiększył się o 48,28 proc. i uplasował się na poziomie 0,43 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 75 proc., pochwalić się mógł kanał CBS Action, który awansował z miejsca 26. na 25. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,07 proc.Z kolei najwięcej stracił kanał FilmBox, którego udział zmalał o 47,37 proc. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 0,10 proc. (stacja ta w rankingu spadła z miejsca 10. na 18).

W grupie komercyjnej 16-49 w lutym br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,58 proc., po wzroście o 54,90 proc.
Drugą lokatę zajął kanał AXN (0,75 proc. udziału; w dół o 23,47 proc.). Natomiast z miejsca piątego na trzecie awansowało Comedy Central (0,69 proc.; + 4,55 proc.).
Największym wzrostem (wynoszącym 123,08 proc.) pochwalić się tutaj mógł Canal+. Z kolei najwięcej stracił Universal Channel - było to 46,67 proc.











