TVP Sport ogłasza aukcję na sponsoring aplikacji. Trzy dni licytacji

TVP Sport zapowiada aukcję sponsoringu aplikacji mobilnej i Smart TV. Licytacja potrwa od 9 do 11 grudnia, a zwycięzca zyska miesięczną, wyłączną ekspozycję reklamową w formatach display.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
TVP Sport ogłasza aukcję na sponsoring aplikacji. Trzy dni licytacji
TVP Sport rusza z aukcją sponsoringu aplikacji

TVP Sport uruchamia trzydniową aukcję, w której reklamodawcy powalczą o sponsoring aplikacji na urządzenia mobilne i Smart TV. Stawką jest wyłączna obecność w obszarze reklam display. Zwycięzca każdej licytacji otrzyma pełną ekspozycję we wszystkich najważniejszych sekcjach aplikacji przez wybrany miesiąc 2026 r.

Każdy miesiąc przyszłego roku będzie licytowany oddzielnie. Ceny wywoławcze mają się różnić, co TVP Sport wiąże z kalendarzem dużych wydarzeń transmitowanych w danym okresie. Dzięki temu marki mogą zaplanować obecność przy kluczowych momentach sezonu sportowego.

Całe spektrum sportowych wydarzeń

Zasięgi aplikacji TVP Sport obejmują miesięcznie, wg danych podanych przez nadawcę, ok. 650 tys. użytkowników w wersji mobilnej i ok. 175 tys. widzów w wersji na Smart TV. Łącznie generuje to ok. 20,5 mln kontaktów reklamowych w skali miesiąca.

Nadchodzący rok ma obfitować w wydarzenia premium, które tradycyjnie podnoszą zainteresowanie treściami sportowymi. W planie są m.in. Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan – Cortina, Mistrzostwa Świata w piłce nożnej, baraże reprezentacji Polski do MŚ 2026 oraz rozgrywki UEFA Nations League. W ramówce znajdą się też krajowe i europejskie ligi.

Wśród transmisji wymieniono PKO BP Ekstraklasę, Betclic 1. Ligę, UEFA Champions League i STS Puchar Polski, a także ME w piłce ręcznej, Tour de Pologne, Diamentową Ligę w Chorzowie, MŚ w koszykówce 3x3 i ME w lekkoatletyce. TVP Sport wskazuje, że duże imprezy ustanawiają rekordy zainteresowania użytkowników aplikacji.

TVP Sport podaje, że podczas Euro 2024 z aplikacji korzystało ok. 1,2 mln kibiców, a w czasie Mistrzostw Świata w Katarze 2024 ok. 1,4 mln. Aplikacja TVP Sport jako jedyna na polskim rynku oferuje dostęp do najważniejszych wydarzeń sportowych za darmo w modelu reklamowym. Użytkownicy aplikacji otrzymują pełny, bezpłatny dostęp do wydarzeń na żywo, powtórek i dodatkowych, ekskluzywnych materiałów redakcji sportowej Telewizji Polskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?