TVP wybrała 4P Research Mix

Firma badawcza 4P Research Mix zrealizuje dla TVP badania dotyczącesponsoringu użyczeniowego, czyli product placement.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

4P Research Mix została wyłoniona w przetargu, w którym brałrównież TNS OBOP, na co dzień wykonujący dla Telewizji Polskiejbadania telemetryczne.

Projekt badawczy 'Sponsoring użyczeniowy jako sposób komunikacjimarketingowej' ma odpowiedzieć na pytania, jakie są korzyści izagrożenia dla produktu, marki i producenta, który wykorzystujeproduct placement, a także dla programu, w którym jest stosowanyoraz dla widzów stykających się z takim przekazem.

Badanie zostaną zrealizowane metodą wywiadów fokusowych, któreodbędą się w drugiej połowie lipca br.

Wezmą w nich udział osoby oglądające cztery programy TVP:"SmaczneGo!", "Kuchnia z Okrasą", "Dwie strony medalu" i "M jakmiłość". Uczestnikami projektu będą mieszkańcy miast powyżej 50tys., w wieku od 16 do 49 lat, posiadający wykształcenie średnie iwyższe oraz dochody w wysokości średniej krajowej liczonej narodzinę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów