Wpływy z reklam Telewizji Polsat we wrześniu wyniosły 308 mln zł i były o 7,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się TVN, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 283 mln zł (o 9,1 proc. więcej niż w 2009 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 237 mln zł, czyli o 45,7 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 40,7 proc. do poziomu 152 mln zł.
Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 63 mln zł i były o 91,2 proc. wyższe niż rok temu.
Polkomtel awansował na pozycję lidera Najwięcej na reklamę w telewizji wydały we wrześniu 2010 r. firmy Polkomtel, PTK Centertel i Ferrero Polska.












