TVP1 i Polsat liderami tygodnia. 7,2 mln widzów „Teleexpressu”

Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym zeszłego tygodnia był „Teleexpress”, a na podium uplasowały się jeszcze finałowy konkurs TCS w Bischofshofen oraz serial „M jak miłość”. Wśród stacji telewizyjnych najwyższy udział miała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od 2 do 8 stycznia 2017 roku, najwięcej widzów zgromadził „Teleexpress”, którego wydanie z 6 stycznia (pokazane wyjątkowo o 17.52) oglądało 7,22 mln widzów, co przełożyło się na 43,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Jak wynika z informacji przekazanych nam przez TVP, jest to najwyższa widownia tego serwisu od 6 stycznia 2014 roku.

Drugie miejsce zajęła transmisja finałowego konkursu prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni w skokach narciarskich. Zawody z Bischofshofen śledziło średnio 6,91 mln widzów TVP1, co przełożyło się na 41,27 proc. udziału.

Na 15. miejscu znalazł się trzeci konkurs TCS z 4 stycznia. Jednoseryjne zawody z Innsbrucka transmitowane w Jedynce śledziło 3,01 mln widzów (35,25 proc. udziału).

Drugim najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Wiadomości” TVP1, które 6 stycznia obejrzało 4,77 mln widzów. Była to czwarta najchętniej oglądana pozycja programowa w zeszłym tygodniu.

Oczko niżej znalazły się konkurencyjne „Fakty” TVN, które cztery dni wcześniej śledziło 4,03 mln osób.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był „Teleexpress”, który oglądało średnio 2,39 mln osób (36,97 proc. udziału).

Drugie miejsce zajął konkurs skoków w Bischofshofen (2,35 mln widzów; 35,45 proc. udziału), a podium uzupełnia „M jak miłość” (2,12 mln widzów; 32,01 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 11,41 proc. Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,76 pkt. proc. do 10,53 proc. Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji wyniósł 9,03 proc., po spadku o 0,34 pkt. proc. Oczko niżej znalazła się TVP2, której tygodniowy wynik wyniósł 8,01 proc. (w dół o 0,75 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 40,87 proc. do 38,98 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TV4, który awansował z miejsca siódmego (3,79 proc.; do góry o 0,36 pkt. proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem nadal był Polsat. Stacja ta zmniejszyła swój udział o 0,82 pkt. proc. do 12,20 proc. Drugie miejsce zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 11,57 proc., po wzroście udziału o 0,18 pkt. proc.

Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Jedynka (w dół o 0,41 pkt. proc. do 7,93 proc.) i Dwójka (- 0,41 pkt. proc. do 6,52 proc.).

W grupie wiekowej 16-59 na pozycji lidera oglądalności też znalazł się Polsat (w dół o 0,49 pkt. proc. do 11,88 proc.).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele