Udział TVP 1 w rynku w całym kraju wynosi 22,73 proc. Stacjaradzi sobie jednak zdecydowanie lepiej między innymi w województwiemazowieckim, w którym ma 26,02 proc. Mazowsze okazało się takżebastionem Dwójki, gdzie kanał ma 17,72 proc. udziału w rynku inotuje najlepszy wynik w analizowanych województwach północnej iśrodkowej Polski. Trzecia pozycja w województwie mazowieckim należydo TVN (16,94 proc.).
Telewizja TVN ma drugą pozycję w rynku w trzech z ośmiuanalizowanych województw (kujawsko-pomorskim, łódzkim i pomorskim).Polsat zajął drugie miejsce w dwóch regionach ( woj. wielkopolskiei zachodniopomorskie).
Ciekawie wygląda także rywalizacja stacji informacyjnych. Wwojewództwie podlaskim TVP Info ma udział aż o 4,47 proc. wyższy odTVN24. Z kolei w warmińsko-mazurskim TVN24 ma 5,09 proc. udziału, aTVP Info tylko 1,77 proc.

Szczegółowe dane AGB Nielsen Media Research, obejmujące siedempierwszych miesięcy 2008 roku, prezentujemy poniżej w drugiejczęści raportu Wirtualnemedia.pl (Iczęść raportu).











