'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w marcu 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) - w dół o19 proc.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Twist" w marcu 2009 r.wyniosła 133 535 egz. i była o 10 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club"(Wydawnictwo Bauer), który w marcu b.r. sprzedał się w ilości 115 565 egz. (spadek o 4 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) zesprzedażą ogółem na poziomie 113 852 egz. (wzrost o 7proc.).

Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech