Twitter wprowadza Ticketed Spaces. Pozwoli zarabiać gospodarzom spotkań audio

Twitter zapowiedział uruchomienie nowego rozwiązania o nazwie Ticketed Spaces. Ma ono pozwalać gospodarzom i twórcom spotkań audio na platformie Spaces na wprowadzenie opłat za udział w rozmowach na żywo. Kandydaci do Ticketed Spaces muszą spełniać  określone warunki, na razie system będzie działał tylko w USA.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Twitter radzi sobie nieźle w dobie pandemii. W pierwszym kwartale 2021 r. serwis zanotował wzrost przychodów o 28 proc., a wpływy reklamowe wyniosły 899 mln dol. Na koniec marca br. z serwisu korzystało na świecie 199 mln użytkowników.

Pieniądze dla twórców Spaces

Niedawno Twitter wprowadził platformę o nazwie Spaces, która oferuje użytkownikom możliwość uczestniczenia w rozmowach na żywo w wirtualnych pokojach tematycznych. W ten sposób Spaces ma się stać bezpośrednią konkurencją  dla aplikacji Clubhouse.

Teraz Twitter zapowiedział wprowadzenie rozwiązania o nazwie Ticketed Spaces, Znajdą się tam pokoje, za dostęp do których trzeba będzie zapłacić. To ma pozwolić twórcom treści audio na zarabianie pieniędzy od użytkowników.

Na początek Ticketed Spaces zaczną funkcjonować w formie testowej jedynie w Stanach Zjednoczonych, dodatkowo udział w platformie ma być uzależniony od konkretnych warunków.

Twórcy ubiegający się o Ticketed Spaces będą musieli posiadać przynajmniej tysiąc obserwujących, mieć ukończone 18 lat i w ciągu ostatnich 30 dni poprowadzić 3 rozmowy na żywo z użytkownikami.

Według zapowiedzi autorzy treści będą otrzymywać 80 proc. wpłat po odliczeniu prowizji pobieranych przez Apple i Google w ich sklepach z aplikacjami. Pozostałe 20 proc. ma trafić do kieszeni Twittera, firma bierze na siebie koszty obsługi płatności za pomocą platformy Stripe.

Cytowani przez The Verge przedstawiciele Twittera zapowiedzieli, że jeśli Ticketed Spaces sprawdzą się testach, to rozwiązanie zostanie wprowadzone szerzej zarówno w USA, jak i na innych rynkach.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę