Twitter z autoodtwarzającymi się reklamami wideo

Serwis Twitter zapowiedział oficjalnie wprowadzenie u siebie reklam wideo z funkcją autoodtwarzania. Chce w ten sposób poprawić słabnące wyniki finansowe. - Pokazanie obrazka z przyciskiem „play” to za mało, by skłonić użytkowników do odtworzenia filmu - przekonuje Adam Bain, dyrektor Twittera ds. przychodów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Reklamy wideo będą umieszczane w głównym oknie na kontach użytkowników, pomiędzy poszczególnymi tweetami. Ich odtwarzanie rozpocznie się automatycznie w momencie, gdy odbiorca przewinie zawartość okna trafiając na klip. Projekcja będzie jednak pozbawiona dźwięku, który pojawi się dopiero wtedy, gdy użytkownik kliknie na obraz.

- Z naszych doświadczeń i przeprowadzonych testów wynika, że nie wystarczy pokazanie ludziom obrazka z przyciskiem „play” po to, by odtworzyli oni konkretny klip - zdradza w komunikacie Adam Bain, dyrektor Twittera ds. przychodów.

Twitter już od pewnego czasu eksperymentuje z treściami wideo w swoim serwisie, umożliwiając między innymi udostępnianie tego typu materiałów bezpośrednio na platformie, bez udziału zewnętrznej aplikacji Vine (więcej na ten temat).

Jednym z najważniejszych motywów, dla których Twitter zdecydował się na wprowadzenie reklam wideo są kwestie finansowe. W ostatnim okresie platforma nie radzi sobie najlepiej, o czym mogą świadczyć wyniki spółki (zobacz szczegóły). Słabnące wskaźniki biznesowe były prawdopodobnie jedną z przyczyn niedawnego ustąpienia ze stanowiska dotychczasowego CEO Twittera, Dicka Costolo (więcej informacji tutaj).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"