„Twoja misja Soczi” w konkursie Samsunga

Samsung, oficjalny sponsor rozpoczynających się w najbliższy piątek igrzysk olimpijskich w Soczi, uruchomił konkursową aplikację, „Twoja misja Soczi”.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Z aplikacji można korzystać od 14 stycznia na facebookowym fanpage’u Samsunga. W ciągu kolejnych 6 tygodni  przedstawionych zostanie 18 pytań związanych z XXII zimowymi igrzyskami olimpijskimi Soczi 2014 oraz 5 gier, w których fani będą musieli zdobywać autografy polskich olimpijczyków, odnajdywać najkrótsze drogi do osiągnięcia podanego celu czy zagrzewać kadrowiczów do boju.

grafika

W każdej z gier uczestnicy konkursu będą mogli zdobyć złoty, srebrny lub brązowy medal, a każdemu przyporządkowana będzie odpowiednia wartość procentowa, mająca decydujący wpływ na końcowy wynik. Uzyskać należy co najmniej 85% z możliwych do zdobycia punktów procentowych. Po jej osiągnięciu uczestnicy będą musieli wykazać się kreatywnością, odpowiadając na specjalne pytanie dotyczące ich kibicowania podczas igrzysk.

grafika

Samsung przewidział również przyznawanie nagród cotygodniowych. Powędrują one do 10 graczy, którzy w danym tygodniu uzyskali najlepsze wyniki w określonych grach. Zwycięzca całego konkursu otrzyma najnowszy smartfon Samsung Galaxy Note 3.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu