Tydzień Kreatywności Fleishman - Hillard

W dniach 13 - 17 listopada agencja PR Fleishman - Hillard (FH) organizuje Tydzień Kreatywności.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Z tej okazji  do Warszawy przyjedzie Louisa Jenkins, Consumer Communications Director, z londyńskiego biura FH.

Louisa Jenkins jest członkiem grypy tematycznej zajmującej się innowacyjnością. Jest to jedna z osiemnastu międzynarodowych grup tematycznych działających w ramach FH. Louisa Jenkins poprowadzi treningi z kreatywności i innowacyjnego działania. Treningi zostały przygotowane dla specjalistów zajmujących się PR w firmach oraz zespołu Fleishman - Hillard.

Finałem Tygodnia Kreatywności będzie „Bank Natychmiastowych Pomysłów”. W piątek zespół FH będzie przyjmował telefoniczne zamówienia na kreatywne rozwiązania komunikacyjne. W zabawie udział może wziąć każdy. Wystarczy 17 listopada, w godzinach 11:00 – 15:00 zadzwonić pod numer telefonu (22) 434 24 92 i zgłosić problem. Niebanalna odpowiedź nadejdzie droga mailową w ciągu 30 minut - podano w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP