Tydzień w reklamie tv: mniej na leki i żywność, TVP w dół

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano prawie 264 mln zł. Sporo więcej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamy leków i żywności.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w zeszłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono 2,8 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu).

Wydatki na reklamy produktów zdrowotnych i leków spadły w skali tygodnia o ponad milion złotych, a na reklamy żywności - o 4,7 mln zł. Za to na spoty produktów i usług telekomunikacyjnych przeznaczono 6 mln zł więcej.

Polsat cennikowo zarobił z reklam 0,66 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVN - minimalnie mniej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 spadły w skali tygodnia o ok. miliona złotych, a w przypadku TVP 2 - o około 1,5 mln zł. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"