„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych w 2014 roku. „Tygodnik Ostrołęcki” z największym spadkiem

W ub.r. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Czas Chojnic”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ostrołęcki”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w 2014 roku wyniosła 23 413 egz., po spadku względem poprzedniego roku o 4,57 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,96 proc. do poziomu 19 144 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 992 egz., po spadku o 4,73 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Czas Chojnic” (Magraf), który awansował z miejsca 15. na 12. Jego średni wynik zwiększył się o 3,95 proc. i w ostateczności wyniósł 6 745 egz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polityka-wyprzedzila-newsweek-tylko-tygodnik-powszechny-na-plusie-raport-za-2014-rok ##

Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 16,96 proc. do poziomu 12 232 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca czwartego na piąte.

W grudniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem grudnia 2013 roku zmniejszył się o 1,39 proc. do poziomu 25 519 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (19 464 egz.; spadek o 7,38 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (15 970 egz., w dół o 5,27 proc.).Jedynym wzrostem (o 14,26 proc.) pochwalić się mógł tutaj „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza „Agard”). Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” - było to 14,91 proc.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"