Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w I kwartale 2015 roku wyniosła 23 653 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2014 roku o 3,12 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 5,4 proc. do poziomu 19 623 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 543 egz., po spadku o 6,74 proc.Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 28. na 27. Jego średni wynik zwiększył się o 6,36 proc. i w ostateczności wyniósł 2 677 egz.

Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 15,18 proc. do poziomu 11 513 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca piątego na szóste.
W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem marca ub.r. zmniejszył się o 1,23 proc. do poziomu 23 477 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (19 158 egz.; spadek o 6,75 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (14 246 egz., w dół o 4,33 proc.).
Największym wzrostem (o 8,88 proc.) również i tutaj pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, a najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” - było to 15,82 proc.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











