W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników lokalnych został „Tygodnik Zamojski” (Wydawnictwo Zamojskie), który jednak zanotował spadek o 5,30 proc. i w sprzedał się w średniej liczbie 23 636 egz. - wynika z rankingu, opracowanego przez Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pismo to awansowało z miejsca drugiego.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 22 258 egz., czyli o 6,27 proc. mniej niż rok wcześniej.
Z kolei na trzecie miejsce spadła „Regionalna” (MKM), która w analogicznym okresie ubiegłego roku była liderem. Jej średni wynik w lipcu br. uplasował się na poziomie 21 694 egz. po największym w zestawieniu spadku o 21,86 proc.

W rankingu ujęto 15 tygodników lokalnych o najwyższej średniej sprzedaży, notowanych w ZKDP.











