Sprzedaż ogółem "Tiny" w grudniu 2008 r. wyniosła 399 641 egz. ibyła o 7 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Chwila dla Ciebie" (WydawnictwoBauer), którego sprzedaż w grudniu 2008 r. w porównaniu do grudnia2007 r. spadła o 10 proc. do 322 380 egz.
Dopiero na pozycji czwartej znalazł się tygodnik "Naj" (G+JPolska) - wzrost sprzedaży o 35 proc. do 267 223 egz. - który podkoniec czerwca 2008 przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł(początkowo do 0,50 zł).
Porównanie sprzedaży z grudnia 2008 r. do sprzedaży z listopada2008 r. pokazuje, że najwięcej zyskała "Tina".












