Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku uplasowała się na poziomie 886 295 egz., co oznacza spadek względem października 2012 roku o 6,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,72 proc. i ustabilizowała się na poziomie 376 753 egz.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca czwartego) awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 157 620 egz., po spadku o 10,03 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy”, który w zestawieniu uplasował się na miejscu ostatnim. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się bowiem o 18,76 proc. i wyniosła 30 243 egz.

W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku także wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „Tele Tydzień” - było to 3,42 proc.











