"Wprost" zarobił 12 214 938 zł*, czyli o 1,2 mln zł mniej niż w maju 2005 – wynika z danych Expert Monitor*. Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 042 471 zł (1,4 mln zł mniej niż rok wcześniej). Dopiero trzecie miejsce zajęła "Polityka", który zanotowała prawie dwumilionowy spadek wpływów z reklam.
Na czwarte miejsce awansowała "Gala" notując - w przeciwieństwie do tygodników opinii - wzrost przychodów z reklam.
V.2006TOP tygodnikiKoszt [zł]Razem: magazyny216 853 646 złWPROST12 214 938 złNEWSWEEK POLSKA10 042 471 złPOLITYKA9 031 510 złGALA5 776 438 złTELE TYDZIEŃ5 173 433 złPRZYJACIÓŁKA4 721 853 złNAJ4 459 166 złPRZEKRÓJ3 892 065 złPANI DOMU3 629 302 złTINA2 862 025 zł
V.2005TOP tygodnikiKoszt [zł]Razem: magazyny191 312 904 złWPROST13 432 057 złNEWSWEEK POLSKA11 500 900 złPOLITYKA10 860 180 złTELE TYDZIEŃ6 174 550 złGALA4 586 000 złNAJ3 462 800 złPRZYJACIÓŁKA3 429 416 złTELE MAGAZYN2 833 900 złPRZEKRÓJ2 748 682 złPANI DOMU2 366 470 zł

* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











