'Tylko Piłka' ma mieć do 150 tys. nakładu podczas Euro 2012

Tygodnik "Tylko Piłka" otrzyma nowy layout, a w okresie Euro 2012 jego nakład ma wynieść 100-150 tys. egz., poinformował wczoraj prezes wydawnictwa Tylko Piłka Stanisław Wedler.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Spółka Tylko Piłka ma zostać w najbliższym czasie przekształcona w spółkę akcyjną i jeszcze w tym roku zamierza przeprowadzić prywatną ofertę akcji połączoną z wejściem na NewConnect.

"Chcemy zadebiutować na NewConnect w III lub IV kwartale tego roku" - powiedział Wedler dziennikarzom. Dodał, że dokładny termin zależy od tego jak szybko sąd zatwierdzi przekształcenie firmy w spółkę akcyjną.

Według Wedlera spółka chce pozyskać 3 mln zł, które zostaną przeznaczone na nowe technologie. Wydawnictwo ma bowiem rozwijać również serwisy internetowe, a także zaznaczyć swoją obecność w innych segmentach rynku medialnego. Celem strategicznym jest utworzenie pierwszego w Polsce koncernu medialnego koncentrującego się wyłącznie na tematyce sportowej.

Po przeprowadzonej ofercie głównymi udziałowcami spółki mają zostać sam Wedler, a także notowana na NewConnect spółka Tro Media. Ta spółka wniesie do wydawnictwa swoje strony internetowe: Boisko.pl oraz TylkoPilka.pl. Obie spółki przygotują wspólną internetowo-gazetową ofertę reklamową. W planach są też m.in. wydawnictwa książkowe. We wrześniu i październiku mają zostać wydane takie pozycje jak: "Historia Ligi Angielskiej" oraz "300 najlepszych piłkarzy świata". Jeszcze wcześniej ukaże się "Futbol do kieszeni", pozycja przeznaczona dla graczy obstawiających zakłady bukmacherskie.

Tylko Piłka ma przedstawić plany finansowe jesienią, przed debiutem na NewConnect. Cena tygodnika ma kształtować się na poziomie 3,50 zł za egz., co ma mu zapewnić pozycje najtańszego tytułu w swoim segmencie. Nowy layout zakłada 68 kolorowych stron w formacie A4.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela