Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda) w styczniu 2014 roku wyniosła 349 761 egz., czyli o 11,87 proc. mniej niż w styczniu 2013 roku.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 322 983 egz., po spadku o 0,46 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który rok wcześniej był czwarty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 6,37 proc. do 320 998 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu. Tytuł został w sierpniu ub.r. odświeżony (więcej na ten temat).
Oczko niżej uplasował się „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 19,01 proc. do 301 740 egz. W styczniu ub.r. miesięcznik ten zajmował miejsce drugie.

Na szóstej lokacie uplasował się nowy miesięcznik „Cała Ty” (Phoenix Press), którego sprzedaż ogółem w styczniu 2014 roku wyniosła 172 367 egz. Jest to tytuł z poradami i prawdziwymi opowieściami kierowany do kobiet po czterdziestce. Trafił on na rynek 24 lipca ub.r. (dowiedz się więcej).
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 0,79 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei największy spadek odnotowała tutaj „Kobieta i Życie” - było to 22,76 proc.











