Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, widownia dziesięciu odcinków „Tylko tańca 2” wyniosła 2,62 mln osób. Dało to stacji pierwsze miejsce w grupie 4+ z udziałem na poziomie 17,65 proc. Drugą pozycję zajęła TVP2 (15,70 proc.; „Barwy szczęścia”, „Rodzinka.pl”, filmy), dalej uplasowały się TVP1 (14,62 proc., „Pogoda” i filmy) oraz TVN (14,52 proc.; filmy). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 lat Polsat był wiceliderem rynku z wynikiem na poziomie 18,59 proc. Lepszy udział osiągnęła tutaj telewizja TVN - było to 19,66 proc.
Dla porównania, nadawana w poprzednim sezonie pierwsza seria „Tylko tańca”, gromadziła 2,64 mln widzów, a udział Polsatu wynosił odpowiednio 17,96 proc. i 20,87 proc. (więcej na ten temat).
Największą widownię w jesiennej odsłonie „Got to dance” miał odcinek z 12 października br. Zgromadził on 2,95 mln widzów przy udziale wynoszącym 18,89 proc. Z kolei finałowy odcinek show, nadany 9 listopada br., znalazł na miejscu trzecim z wynikiem na poziomie 2,77 mln oglądających.

Cennikowe wpływy reklamowe z drugiej serii formatu wyniosły 25 mln zł, podczas gdy pierwsza edycja przyniosła z reklam 26,7 mln zł (dane bez rabatów).
Pierwsza edycję “Tylko tańca” głosami widzów Polsatu wygrał chorujący na stwardnienie rozsiane Krzysztof Kozak. Otrzymał on 100 tys. zł i wystąpi na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Program prowadzili Maciej Dowbor i Katarzyna Kępka, a jego producentem wykonawczym była spółka Jake Vision.
Telewizja Polsat zapowiedziała, że niebawem ruszą precastingi do trzeciej edycji „Tylko tańca”. Prawdopodobnie pojawi się ona na antenie stacji wiosną 2013 roku.
Widownia „Tylko tańca” na tle konkurencji
Oglądalność topowych odcinków show











