Udział Jedynki w rynku w październiku 2010 r. wyniósł 18,61 proc. i był o 6,5 proc. niższy niż w analogicznym okresie ub.r. - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu ze sporą stratą do lidera znalazła się TVN, której udział wyniósł 15,17 proc. po spadku o 8 proc.
Na trzecią pozycję awansowała TVP 2 - jej udział wzrósł o 8 proc. do 15,07 proc. Z kolei wynik na poziomie 13,94 proc. zanotowała Telewizja Polsat. Dało jej to czwarte miejsce, rok temu była trzecia (spadek o 6 proc.).
Zagregowany całodobowy udział w rynku czterech największych nadawców wyniósł w październiku 62,79 proc., w porównaniu do 65,15 proc. w analogicznym okresie 2009 r.
Najpopularniejszą stacją w grupie widzów z dostępem do telewizji kablowej i/lub satelitarnej była telewizja TVN, której udział wyniósł tutaj 15,60 proc. (spadek o 10 proc.) i był niższy niż w grupie wszystkich widzów.

Na pozycji drugiej utrzymała się TVP 1 (spadek o 3 procent). Trzecia była TVP 2 (wzrost o 12 proc.), a czwarty – Polsat (spadek o 5 procent).
W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych – na pozycję lidera awansowała Telewizja Polsat. Jej udział w rynku spadł jednak o 2,5 procent.
W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera znalazła się TVN, która zanotowała spadek udziału w rynku o 10,5 procent.











