Tymbark: promocja „Ustrzel nagrody” wsparta reklamami (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania napojów Tymbark (Maspex Wadowice) wspierająca ich piłkarską promocję „Ustrzel nagrody”. Akcję przygotowały agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie Tymbarku kapsel charakterystyczny dla tego napoju występuje jako zawodnik na boisku piłkarskim. Spot informuje, że w promocji „Ustrzel nagrody” można wygrać smartfony, kamery i aparaty fotograficzne marki Samsung. Przypomnijmy, że promocja jest prowadzona od początku marca (przeczytaj o niej więcej).

 

Spot reklamujący „Ustrzel nagrody” jest emitowany w Polsacie, TVN, TVN7, Discovery i kanałach tematycznych. Kreację reklamy przygotowała agencja 303, a planowaniem i zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"