Tysiące osób wyznało sobie uczucia podczas eventów Drzewa Miłości Carte d’Or

W maju i w czerwcu br. w sześciu największych miastach Polski marka Carte d’Or z portfolio Unilever, przeprowadziła akcję Drzewa miłości Carte d’Or. Niestandardowe roadshow budujące świat marki, przyciągnęło ponad 7,5 tysiąca osób. Najchętniej do zabawy włączyli się łodzianie i to właśnie Łódź zdobyła miano „miasta zakochanych”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Mechanika akcji

W ramach kampanii w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i Łodzi pojawiły się wyjątkowe strefy Drzew Miłości Carte. Odwiedzający miasteczko Carte d’Or mogli wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić je na Drzewie Miłości – klonie, który wieczorem po zakończeniu zabawy, został posadzony w miejskim parku lub zieleńcu; natomiast wyznania zamknięte w drewnianej skrzynce i umieszczone w korzeniach drzewa. Każda para, która wzięła udział w akcji, otrzymała opakowanie lodów Carte d’Or.  Podczas wszystkich wydarzeń rozdano 3630 opakowań lodów.

Komunikacja akcji prowadzona była na fanpage’u marki Wieczory z Carte d’Or na Facebooku. Aplikacja konkursowa Drzewo Miłości Carte d’Or umożliwiła dzielenie się uczuciami w wirtualnym świecie. Autorzy  najpiękniejszych wirtualnych wyznań miłości mieli szansę zdobycia nagród: 2 dwuosobowych pobytów w Białowieży (nagrody I stopnia) lub miniaturowych drzewek miłości (nagrody II stopnia). W głosowaniu na 791 zgłoszonych prac konkursowych oddano 30 201 głosów.

Dodatkowym wsparciem była także kampania odsłonowa w Internecie, a w mediach lokalnych ukazały się zaproszenia na wydarzenia                           w poszczególnych miastach. Drzewa Miłości Carte d’Or można było także zobaczyć w programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2, w którym psycholog Maria Rotkiel opowiedziała o potrzebie celebrowania uczuć i chwil we dwoje.

Patronat medialny nad akcją objęło Radio Zet, które było również partnerem konkursu na Facebooku. Na antenie stacji można było także usłyszeć zapowiedzi eventów, a także relacje z wydarzeń w Krakowie i Warszawie.

Serię wydarzeń Drzewa Miłości Carte d’Or koordynował autor pomysłu - agencja Ciszewski MSL. Agencja odpowiadała także za komunikację w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych.

Akcja Drzewa Miłości w liczbach

  • 7,5 osób wzięło udział we wszystkich eventach z serii Drzewa Miłości
  • 2324 osób zawiesiło swoje wyznania na Drzewie Miłości w Łodzi
  • 3630 opakowań lodów zostało rozdanych podczas wszystkich eventów
  • 791 par umieściło swój wpis w aplikacji Wirtualne Drzewo Miłości Carte d’Or
  • 30 201 głosów zostało oddanych na zgłoszenia w konkursie Wirtualne Drzewo Miłości Carte d’Or

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"