Rozpowszechnianie płatne razem wnętrzarskich „Czterech Kątów” (Agora SA) w kwietniu 2010 r. wyniosło 78 744 egz. i było o 20,1 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn budowlany „Murator” (Murator SA), który w kwietniu br. rozszedł się w nakładzie 74 181 egz. i odnotował spadek wynoszący 16,7 proc.
Na trzecim miejscu znalazło się pismo budowlane “Ładny Dom” (Agora SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 52 620 egz. po spadku o 6,1 proc.
Największy wzrost w rankingu zanotowało czwarte w zestawieniu “M jak Mieszkanie” (Murator SA), którego wynik zwiększył się o 10,6 proc. do 43 470 egz. Liderem spadku był natomiast miesięcznik “Dobre Wnętrze” (Murator SA) . Jego rozpowszechnianie płatne razem spadło o 31,2 proc. do 17 307 egz.

Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca widać, że największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem (o 23,6 proc.) zanotował miesięcznik “Ładny Dom”, zaś największy spadek dotknął magazyn „Cztery Kąty” - wyniósł on 33,8 proc.











