TVN liderem - rosną TVP1, TVP2 i Czwórka. TVN24 przed TVP Info

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, mecz Urugwaj-Polska i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem zarówno w grupie 4+ jak i 16-49 był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVN liderem - rosną TVP1, TVP2 i Czwórka. TVN24 przed TVP Info

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 6 do 12 listopada 2017 roku, tradycyjnie najwięcej widzów zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek oglądało 6,22 mln widzów, co przełożyło się na 38,82 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jest to najwyższa widownia tego serialu w bieżącym sezonie.

Drugi był piątkowy towarzyski mecz piłki nożnej pomiędzy Polską, a Urugwajem. W TVP1 oglądało go średnio 5,67 mln osób, a udział stacji w tym czasie wyniósł 36,57 proc. Pojedynek ten również równolegle był transmitowany w TVP Sport. Z danych udostępnionych przez nadawcę wynika, że jego widownia na tej antenie wyniosła niemal 500 tys. osób.

Podium uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 8 listopada miał 4,35 mln oglądających (również rekord sezonu), a jego SHR% wyniósł 28,24 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-programow-informacyjnych-pazdziernik-2017 ##

Czwarte miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony”, który w zeszłą niedzielę na antenie Jedynki oglądało 4,30 mln widzów, co dało stacji 27,12 proc. udziału.

Na kolejnej pozycji znalazł się codzienny serial „Barwy szczęścia”, który w poniedziałkowy wieczór w TVP2 śledziło 3,83 mln widzów (również rekord w obecnym sezonie; 23,83 proc. udziału).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Fakty” TVN, które 12 listopada na antenie tej stacji obejrzało 3,54 mln widzów (22,95 proc. udziału). Była to siódma topowa pozycja programowa w rankingu.

Z kolei najpopularniejszy „Teleexpress” TVP1 na głównej antenie zgromadził 2,97 mln widzów (emisja dzień wcześniej; 12. pozycja). Trzecim najchętniej oglądanym serwisem newsowym były „Wiadomości”, które 12 listopada w TVP1 miały 2,84 mln widzów (16. pozycja).

Liderem oglądalności programów typu talent-shows znalazł się kolejny odcinek nowej edycji „Mam talent!” (2,91 mln widzów; emisja 11 listopada w TVN; 13. pozycja w zestawieniu).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był mecz Polska-Urugwaj, który miał 2,35 mln osób, co dało Jedynce 38,19 proc. udziału.

Drugie miejsce należało do serialu „M jak miłość” (2 mln widzów; 32,18 proc. udziału), a podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony” (1,50 mln widzów; 22,79 proc. udziału).

W czołowej piątce znalazły się jeszcze: „MasterChef” (1,41 mln; 21,57 proc.) i „Na dobre i na złe” (1,34 mln; 23,43 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,33 pkt. proc. do 10,97 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 10,50 proc., po wzroście o 0,03 pkt. proc.

Podium uzupełnia TVP1. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,76 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,69 pkt. proc.

Z kolei średni udział czwartej Dwójki wyniósł 8,89 proc. (do góry o 0,92 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 38,81 proc. do 40,12 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TV4. Jego średni udział wyniósł 4,78 proc. (+ 0,32 pkt. proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera też znalazł się TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,26 pkt. proc. do 13,64 proc.

Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,45 proc. (w dół o 0,30 pkt. proc.).

Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Dwójka (do góry o 1,16 pkt. proc. do 7,61 proc.) i Jedynka (+ 0,66 pkt. proc. do 6,60 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (w dół o 0,23 pkt. proc. do 12,52 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu