„Ugotowani” po przejściu na emisję cotygodniową zyskali 320 tys. widzów

Najnowszy sezon programu „Ugotowani” oglądało 1,40 mln osób, o 320 tys. widzów więcej niż było to rok temu przed przejściem formatu na emisję cotygodniową. TVN w czasie emisji reality-show zajął trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Ugotowani” po przejściu na emisję cotygodniową zyskali 320 tys. widzów

Dziesiątą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 18.00, w okresie od 21 lutego do 15 maja br. Średnia widownia wszystkich 12 odcinków reality-show wyniosła 1,40 mln osób, co przełożyło się na 10,59 proc. udziału w grupie 4+ i 14,18 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez TVN.

Wiosną ub.r. „Ugotowani” emitowani byli cztery razy w tygodniu w dni powszednie o 20.50. Oglądalność tych odcinków w okresie od 2 marca do 28 maja 2015 roku wyniosła 1,08 mln widzów. Przełożyło się to na 7,08 proc. udziału w wśród wszystkich widzów oraz 9,29 proc. w grupie 16-49. Oznacza to, że program zyskał 320 tys. widzów.

Z kolei dziewiątą edycję formatu, pokazywaną jesienią ub.r. już w obecnym paśmie - w niedziele o 18.00, śledziło 1,37 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 9,61 proc. i 12,81 proc.

Widownia „Ugotowanych” w ostatnich trzech sezonach

TVN w paśmie emisji „Ugotowanych 10”, czyli od godz. 17.59 do 18.58 miał 10,07 proc. udziału (dane te również obejmują przerwy reklamowe). Stacja z tym wynikiem zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Liderem był Polsat nadający wówczas gł. „Nasz nowy dom” oraz „Wydarzenia”, co dało mu 14,62 proc. udziału.  Druga była TVP1 (powtórki „Komisarza Alexa” i „Rancza” oraz teleturniej „Jaka to melodia?”; 12,02 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda”; 9,52 proc.).Natomiast w grupie komercyjnej TVN z wynikiem 13,61 proc. był drugi za Polsatem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-junior-hitem-tvn-26-3-mln-zl-z-reklam ##

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Nie wiadomo, czy TVN zdecyduje się pokazać kolejny sezon „Ugotowanych” -decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

 

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące