Ultrabook Dell XP3 13 promowany w mobilnych aplikacjach

W wybranych aplikacjach trwa mobilna kampania firmy Dell promująca ultrabook Dell XP3 13. Akcję przygotowały firmy Mobiem i MediaCom.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, która potrwa do końca kwietnia br., prowadzona jest w aplikacjach mobilnych z kategorii lifestyle, komunikacja, wiadomości i gospodarka, dostępnych na urządzeniach z systemami iOS i Android. Wyświetlana jest w nich interaktywna reklama nowego ultrabooka firmy Dell, po kliknięciu w którą kreacja rozszerza się do pełnoekranowej. Tam użytkownik może zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi komputera.

W zakładce „Cechy Produktu” znajduje się prezentacja ultrabooka z wykorzystaniem obrotu 360o, dzięki czemu użytkownik może za pomocą dotyku otworzyć i obracać animowanego ultrabooka. Ponadto poprzez rozwijane popupy można zapoznać się z rozwiązaniami zastosowanymi w produkcie Della. Możliwe jest również obejrzenie reklamy video komputera, przejrzenie galerii ze zdjęciami, a także przejście do współpracujących sklepów internetowych. Strona powstała w oparciu o technologię HTML5.

Kampanię przygotowała agencja Mobiem na zlecenie domu mediowego MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele