Umowa Generalna - nowa usługa dla klientów korporacyjnych Banku Pekao

Bank Pekao wprowadził do oferty nowe rozwiązanie dla klientów korporacyjnych – Umowę Generalną. Pozwala ona na korzystanie z wielu usług i produktów finansowych poprzez system bankowości internetowej PekaoBiznes24 na podstawie jednej umowy. Umowa Generalna oferuje najszerszy na rynku katalog produktów i usług bankowych, w tym produkty treasury, zintegrowany w jeden pakiet.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach Umowy Generalnej  Pekao klient zyskuje dostęp do rachunków bankowych, rozliczeń krajowych i zagranicznych, systemu PekaoBiznes24 oraz (opcjonalnie) transakcji kasowych i pochodnych. Kolejne produkty takie jak np. Lokaty Overnight, Pekao Płace, Autowypłata, karty płatnicze, Pekao Collect może aktywować za pomocą prostych wniosków.  Klient podpisuje jedną Umowę Generalną, do której obowiązuje jeden regulamin, a otrzymuje dostęp do całej palety produktów transakcyjnych. Docelowo klient za pomocą bankowości elektronicznej będzie mógł  sam uruchamiać poszczególne produkty bankowe, które spełniają w danej chwili jego potrzeby biznesowe.

- Sektor bankowy w Polsce cechuje bardzo duża konkurencyjność. Potrzeba nieustannej pracy nad rozwojem oferty, aby cały czas być na czele wyścigu o klienta. Dobre rozwiązania, szczególnie w zakresie bankowości transakcyjnej są niemal natychmiast kopiowane przez konkurentów, dlatego każdego roku ulepszamy ofertę produktów dla klienta korporacyjnego. O innowacyjności naszej oferty świadczy fakt, że rok po roku Bank Pekao zdobywa nagrodę Innowatora roku w zakresie bankowości transakcyjnej powiedział, Andrzej Kopyrski Wiceprezes Zarządu Banku PEKAO.

Umowa Generalna pozwoliła Bankowi Pekao obronić zdobyty w ubiegłym roku, tytuł „Innovators of the Year – Transactions Services” przyznawany przez  międzynarodowy magazyn Global Finance. W 2016 r Bank Pekao ponownie został uznany za innowatora roku w zakresie bankowości transakcyjnej.

Z badań satysfakcji i naszych rozmów z przedstawicielami przedsiębiorstw wynika, że klienci korporacyjni cenią, wygodę obsługi i prostotę procedur. Z tą myślą opracowaliśmy Umowę Generalną Pekao, której konstrukcja znakomicie spełnia te warunki, zaspokajając potrzeby firmy na każdym etapie jej rozwoju – powiedział Piotr Karwiński, Dyrektor Zarządzający Departamentem Bankowości Transakcyjnej.

 Przenoszenie procesu zawierania umów do systemów transakcyjnych banków oraz uproszczenie samych umów jest procesem, od którego nie ma odwrotu w bankowości korporacyjnej. Klient firmowy, chce posiadać dostęp do najbardziej skomplikowanych produktów i usług natychmiast, z poziomu komputera, bez potrzeby fizycznego kontaktu z doradcą i podpisywania wielu dokumentów. Wprowadzając do oferty Umowę Generalną, Bank Pekao podąża tym trendem. O słuszności tej decyzji świadczy fakt, że klienci zawierają z Pekao około 100 Umów Generalnych miesięcznie.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą