Złote Godło Jakości dla Umowy Generalnej Pekao stanowi wyraz uznania dla zaangażowania Banku w doskonalenie jakości usług, które oferuje swoim klientom. Umowa Generalna jest kompleksowym rozwiązaniem dla klientów korporacyjnych, w ramach którego mogą oni korzystać z najszerszego na rynku katalogu produktów i usług bankowych dostępnego na podstawie jednej umowy.
Unikatowa usługa została nagrodzona tytułem Najwyższa Jakość Quality International. Jest to największy program promujący idee zarządzania jakością w Polsce. Na prestiż wyróżnienia wpływa gwarancja bezstronności oceny, związana z niezależnością patronujących konkursowi instytucji – nie są one związane z żadnym podmiotem gospodarczym. Należą do nich Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Umowa Generalna to rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb klienta korporacyjnego. Wystarczy podpisać jedną Umowę Generalną i zaakceptować jeden regulamin, aby móc korzystać z szerokiej palety usług i produktów finansowych. Dzięki umowie klient zyskuje dostęp do rachunków bankowych, rozliczeń krajowych i zagranicznych, systemu PekaoBiznes24 oraz (opcjonalnie) transakcji kasowych i pochodnych. Następnie, w zależności od potrzeb, może za pomocą prostych wniosków aktywować kolejne produkty, takie jak Lokaty Overnight, Pekao Płace, Autowypłata, karty płatnicze, Pekao Collect. Docelowo ich uruchomienie będzie możliwe w systemie bankowości elektronicznej.
To nie pierwszy raz, kiedy Umowa Generalna została doceniona w prestiżowym konkursie. Dzięki niej w 2016 r. Bank Pekao po raz drugi z rzędu uznano za innowatora roku w dziedzinie bankowości transakcyjnej. Bank otrzymał tytuł „Innovators of the Year – Transactions Services” przyznawany przez międzynarodowy magazyn Global Finance.

dostarczył
infoWire.pl











