Uniqa z kampanią „Szkoda życia na hejt”. Twarzami Igo, Sara James, Loczniki

Uniqa Polska kontynuuje w nowym roku kampanię, której celem jest walka z hejtem. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network), kreacją zajęła się PZL. Twarzami akcji są Igo, Sara James, Loczniki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Uniqa z kampanią „Szkoda życia na hejt”. Twarzami Igo, Sara James, Loczniki

Mowa nienawiści to zjawisko obecne w świecie zarówno wirtualnym, jak i realnym, które w szczególności dotyka dzieci i młodzież. Marka Uniqa w ramach walki z hejtem powołała w październiku 2023 roku Fundację Uniqa, której statutowym celem są działania na rzecz edukacji i przeciwdziałania hejtowi. Fundacja prowadzi warsztaty, jak sobie radzić ze zjawiskiem hejtu w szkołach w całej Polsce, adresowane do uczniów, nauczycieli i rodziców.

Wraz z powstaniem organizacji wystartowała kampania „Szkoda życia na hejt”, w której udział wzięli artyści młodego pokolenia: Sara James, IGO i zespół taneczny Loczniki. Pierwsza odsłona akcji zadebiutowała w październiku ub.r.

W ramach zaplanowanych działań, od 8 stycznia na antenach stacji Polsat, TVN, TVN24 oraz stacjach tematycznych Polsat i Premium TV, emitowany jest spot telewizyjny promujący akcję.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja PZL, za planowanie oraz zakup mediów agencja Arena Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski