Up&More realizuje digitalową kampanię dla Polregio

Ruszyła kampania online promująca serwis rezerwacji biletów Polregio (spółki Przewozów Regionalnych) oraz aplikacji mobilnej. Działania przygotowała agencja Up&More.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania online została poprzedzona audytem UX systemu rezerwacji i aplikacji mobilnej. Na jego podstawie agencja Up&More podjęła działania optymalizacyjne i wprowadziła pełne wdrożenia analityczne.

– Proponując kampanię zawsze bazujemy na dogłębnej analizie specyfiki branży, patrząc jednocześnie z wielu perspektyw. W przypadku Polregio kluczowe jest dotarcie do osób podróżujących nie tylko pociągami, ale również tych, które zazwyczaj wybierają inne środki lokomocji – komentuje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.

Aplikacja mobilna Polregio dostępna jest dla systemów Android oraz iOS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji