PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
UOKiK zaczyna postępowania ws. cen paliw. Pytania m.in. do Orlenu
T-Mobile po zarzutach od UOKiK zapowiada poprawienie reklam „1200 GB za darmo za rok”
UOKiK stawia T-Mobile zarzuty ws. promocji „1200 GB za darmo przez rok”
UOKiK: Allegro ma zapłacić 206 mln zł kary za faworyzowanie własnego sklepu
UOKiK: Allegro ma zapłacić 206 mln zł kary za faworyzowanie własnego sklepu
Allegro ukarane przez UOKiK. Ma zapłacić 4 mln zł za niedozwolone klauzule w regulaminach
Allegro ukarane przez UOKiK. Ma zapłacić 4 mln zł za niedozwolone klauzule w regulaminach
Nitrozyniakiem zajmie się UOKiK
Nitrozyniakiem zajmie się UOKiK
UOKiK stawia zarzuty Wirtualnej Polsce i wydawcy Onet.pl - chodzi o oznaczania treści reklamowych. Kara do 10 proc. przychodów
UOKiK stawia zarzuty Wirtualnej Polsce i wydawcy Onet.pl - chodzi o oznaczania treści reklamowych. Kara do 10 proc. przychodów
UOKiK karze za fałszywe opinie na Facebooku i Google Maps
UOKiK karze za fałszywe opinie na Facebooku i Google Maps
Cyfrowy Polsat na razie nie musi płacić 35 mln zł kary dot. transmisji Euro 2016
UOKiK skontrolował kosmetyki: błędne dane o składzie, przekroczone daty trwałości
UOKiK skontrolował kosmetyki: błędne dane o składzie, przekroczone daty trwałości
UOKiK stawia zarzut sieci Play ws. utraty rabatu za e-fakturę
UOKiK chce ukarać finansowo Vectrę. Chodzi o przejęcie Multimedia Polska
UOKiK chce ukarać finansowo Vectrę. Chodzi o przejęcie Multimedia Polska
UOKiK stawia zarzuty firmie, która bez zgody klientów promowała telefonicznie fotowoltaikę
UOKiK: importer sprzętu Dahua utrudniał przeszukanie, 700 tys. zł kary
UOKiK: importer sprzętu Dahua utrudniał przeszukanie, 700 tys. zł kary
Prokuratura Krajowa zajmie się influencerami promującymi alkohol w social mediach? UOKiK prosi o interwencję
UPC Polska ma zapłacić 33 mln zł kary za podwyżkę abonamentu, UOKiK odwoła się od uchylenia zwrotu dla klientów
UOKiK stawia zarzuty PayPalowi, chodzi o „działania zabronione” i kary umowne
UOKiK stawia zarzuty PayPalowi, chodzi o „działania zabronione” i kary umowne
UOKiK pozwala właścicielowi Media Expert przejąć E Net Production
UOKiK pozwala właścicielowi Media Expert przejąć E Net Production
UOKiK odwołał się od decyzji sądu ws. kupna Eurozetu. Agora na to odpowie
Plus musi zapłacić 39,5 mln zł za automatycznie aktywowane usługi. Sąd podtrzymał kary od UOKiK
UOKiK sprawdza reklamy Disney+. „Mogły wprowadzać w błąd”
UOKiK sprawdza reklamy Disney+. „Mogły wprowadzać w błąd”
Sieci sklepów kazały dostawcom dopłacać m.in. za reklamy. UOKiK wszczął postępowania
Viaplay grozi kara od UOKiK. „Prowadzimy konstruktywny dialog”
Viaplay grozi kara od UOKiK. „Prowadzimy konstruktywny dialog”
UOKiK przegrał z Plusem w Sądzie Najwyższym, kara zmniejszona o 99 proc.
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach
W sylwestrowym konkursie Polsatu widzowie bez szans na szybką wygraną? UOKiK stawia zarzuty, możliwa kara to 160 mln zł
UOKiK uruchamia filtr AR w mediach społecznościowych do oznaczania reklam
UOKiK uruchamia filtr AR w mediach społecznościowych do oznaczania reklam
UOKiK wygrał w sądzie z twórcami FutureNet i FutureAdPro. „To nielegalne systemy promocyjne typu piramida”
UOKiK wygrał w sądzie z twórcami FutureNet i FutureAdPro. „To nielegalne systemy promocyjne typu piramida”
Firma ukarana przez UOKiK za posługiwanie się nazwą Krajowy Fundusz Gwarancyjny
Firma ukarana przez UOKiK za posługiwanie się nazwą Krajowy Fundusz Gwarancyjny
Sąd przyznał rację UOKiK: Biedronka ma zapłacić 115 mln zł kary za mylące oznaczanie cen
Sąd przyznał rację UOKiK: Biedronka ma zapłacić 115 mln zł kary za mylące oznaczanie cen
Po awarii transmisji Bayern-Barcelona na Polsat posypały się rekordowe skargi do UOKiK
Po awarii transmisji Bayern-Barcelona na Polsat posypały się rekordowe skargi do UOKiK
Nowe rekomendacje UOKiK na temat oznaczeń reklamy w social mediach mają uporządkować rynek infuencer marketingu