US Pharmacia dalej z trzy,14 public relations

US Pharmacia przedłużyła na kolejny rok współpracę z trzy,14 public relations, przy obsłudze programu edukacyjnego Akademia Farmaceuty.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jesień to czas, kiedy rusza II edycja Akademii Farmaceuty, projektu US Pharmacia, już po raz drugi realizowanego przy współpracy z agencją trzy, 14 public relations. Tegoroczna edycja odbywa się pod tytułem „Marketing dla farmaceutów”.

II edycja projektu będzie się różnić od poprzedniej. Cykl szkoleń wsparty będzie platformą komunikacyjną zaprojektowaną indywidualnie przez trzy,14 public relations dla potrzeb programu. Zakres tematów poruszanych podczas II edycji warsztatów Akademii Farmaceuty to przede wszystkim wiedza dotycząca obecnego wyglądu rynku farmaceutycznego w Polsce, roli farmaceuty jako doradcy w aptece, narzędzi marketingowych używanych przez nowoczesnego aptekarza oraz niezbędnych elementów składających się na Model Aktywnego Doradztwa.

trzy, 14 public relations odpowiedzialna jest za stworzenie planu komunikacji Akademii Farmaceuty, layoutu materiałów AF, tworzenia artykułów nawiązujących tematyką do zakresu szkoleń. Agencja jest również autorem wszystkich materiałów dotyczących Akademii Farmaceuty zamieszczanych na stronie www.usp.pl.

Celem projektu Akademii Farmaceuty jest chęć wsparcia farmaceutów w ich dążeniu do osiągania jak najlepszych wyników w swojej pracy. Szkolenia z AF mają za zadanie zarówno inspirować jak i zachęcać właścicieli aptek i farmaceutów do doskonalenia umiejętności i postaw, które wpływają na atrakcyjniejsze postrzeganie apteki i personelu przez pacjentów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji