W porównaniu do tradycyjnej, papierowej formy wysyłki PIN-u, nowa usługa daje klientowi możliwość otrzymania go znacznie szybciej i w zdecydowanie bezpieczniejszej formie. Rozwiązanie Smart PIN z pewnością przyczyni się do podniesienia jakości świadczonych przez Bank usług – powiedziała Grażyna Ciurzyńska, Dyrektor Departamentu Kart Bankowych w Banku BGŻ. Dodała, że w najbliższym czasie Bank wprowadzi kolejne zmiany w ofercie kart.
Do głównych zalet Smart PIN należą: - szybkość - klient może uzyskać swój PIN kilka minut po otrzymaniu karty, wysyłając pod specjalny numer hasło udostępnione przez Bank,- wygoda - klient może uzyskać swój PIN w dowolnym miejscu i czasie, gdzie tylko jest dostęp do sieci GSM- bezpieczeństwo – karta i PIN są dystrybuowane innymi kanałami komunikacji, minimalizując ryzyko przechwycenia, co może mieć miejsce w przypadku standardowej korespondencji pocztowej, - efektywny monitoring dystrybucji poprzez możliwość śledzenia terminów dostarczenia i odbioru PINu przez klienta.

Rozwiązanie Smart PIN jest zgodne z wymogami międzynarodowych organizacji kartowych i z regulacjami z obszaru kart płatniczych.











