Uszka w Barszczu odpowiada za obsługę Starbucks w social mediach

Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych i kreatywnych polskiego oddziału Starbucks w social mediach. Współpracę rozpoczęto od akcji "Starbucks- kawa mi gra".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Uszka w Barszczu odpowiada za obsługę Starbucks w social mediach

Agencja podaje, że zwyciężyła dzięki spójnej strategii, zrozumieniu marki oraz pomysłom kreatywnym wpisujących się w DNA firmy. Strony nie informują o czasie trwania umowy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

- Prowadzenie komunikacji w social mediach marki należącej do tzw. love brandów jest wyzwaniem zarówno kreatywnym, jak i strategicznym. Nasze działania chcemy oprzeć na wartościach, które od lat są kluczowe dla klienta - otwartość, ciepło i autentyczność. Dzięki takiemu podejściu możemy być blisko ludzi związanych z marką - mówi Rafał Piwoński, strategy planner w Uszkach w Barszczu.  

Pierwszą realizacją agencji dla Starbucks jest akcja kreatywna „Starbucks – Kawa mi gra”. Działanie to celebruje Międzynarodowy Dzień Kawy. W ramach kampanii powstał film, w którym muzycy na żywo wykonują utwory nawiązujące do imion klientów obecnych w kawiarni i ich zamówień. Kampania będzie prowadzona na profilach Facebook i Instagram Starbucks Polska.

- Akcja podkreśla wyjątkową atmosferę jaka panuje w kawiarniach oraz pokazuje, że klienci oraz marka wyznają te same wartości krążące wokół pozytywnego myślenia, uśmiechu i radości z życia. Zależało nam, aby zaakcentować pasję i zaangażowanie Starbucks do komponowania unikalnych smaków oraz budowania społeczności miłośników kawy – mówi Michał Szczawiński, senior creative w Uszka w Barszczu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/starbucks-przestanie-sprzedawac-gazety-w-swoich-kawiarniach,7170873397876353a ##Uszka w Barszczu to agencja kreatywnej komunikacji specjalizująca się i oferująca  usługi z zakresu reklamy, strategii i kreacji. Do obecnych klientów agencji należą m.in. Philip Morris, Danone, Stock, czy A+E Networks.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji