Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 29 października br. średnia oglądalność programu „Uwaga!” wyniosła 2,54 mln osób. Przełożyło się to na 16,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 15 października br., które zainteresowało 3,45 mln osób.

Trzy topowe wydania „Uwagi!”
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Uwaga!” straciła 170 tys. widzów. Wówczas interwencyjny magazyn gromadził przed telewizorami średnio 2,71 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 18,02 proc. oraz 17,72 proc. udziału.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uwaga-na-czele-codziennych-magazynow-interwencyjnych ##
TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 21,97 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 10,57 proc.), a trzecia jest TVP2 (m.in. końcówka „Barw szczęścia”; 7,90 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Konkurencja w czasie emisji magazynu

Magazyn „Uwaga!” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,34 proc.











