„Uwolnij swoją energię!” w kampanii nowego zapachu marki adidas

Firma Coty wprowadza na rynek nowy zapach marki adidas - wodę toaletową dla kobiet Fizzy Energy. Wspiera to kampania przygotowana przez firmy Focus Advantage i Comfitura.

km
km
Udostępnij artykuł:

Fizzy Energy to nowy zapach dla kobiet dostępny w opakowaniu o limonkowym kolorze. Nowości towarzyszy relaunch opakowań całego range’u wód toaletowych, dezodorantów zapachowych w sprayu i dezodorantów w naturalnym sprayu marki adidas.

W ramach kampanii launchingowej przygotowane zostały materiały promocyjne dla przedstawicieli handlowych i do punktów sprzedaży oraz reklamy prasowe.

grafika

Elementem kampanii jest także konkurs, w którym konsumentki mają za zadanie zaprojektowanie autorskiej, kolorowej grafiki na torbę adidas za pomocą interaktywnej aplikacji. Nagrodzone projektantki zdobędą zestawy kosmetyków marki adidas w zaprojektowanej przez siebie torbie. Konkurs potrwa do 15 maja br.

grafika

Za kreację kampanii launchingowej w oparciu o komunikację globalną odpowiada agencja Focus Advantage. Aplikację konkursową opracowała i zrealizowała spółka Comfitura, należąca do grupy kapitałowej Focus Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela