Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Agencja Insignia wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Verbena (IDC Polonia). To jej powrót do grona klientów tej agencji po kilkuletniej przerwie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Verbena znów w portfolio agencji Insignia
Insignia znów pracuje dla Verbeny

Efektem nawiązanej właśnie współpracy jest startują kampania pod hasłem "Wysoka zawartość radości".

Skierowana jest do osób w wieku 20–45 lat. Jej celem jest zarówno budowa wizerunku marki Verbena jako naturalnej, pełnej pozytywnej energii i witamin, jak i wzmocnienie świadomości tego brandu w sezonie jesiennym.

Przygotowana i zrealizowana przez agencję Insignia kampania potrwa do drugiej połowy listopada. Insignia obsługiwała już wcześniej markę Verbena, a teraz po kilkuletniej przerwie, w wyniku wygranego przetargu, odzyskuje ten budżet.

Działania reklamowe obejmują: digital, influencer marketing oraz outdoor - autobusy, citylighty i billboardy w dużych miastach (m.in. Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice).

Influencerzy w kampanii Verbeny

Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się również agencja Insignia, poza mediami OOH, które planowała i kupowała agencja mediowa Bauer Media Outdoor.

Na potrzeby kampanii agencja Insignia przygotowała m.in. serię trzech konkursów na Instagramie, w których udział biorą influencerzy: MiliOnerka, Mateusz Glen oraz Kamil Baleja. Każdy z nich stworzył zabawną rolkę, pokazującą codzienne, nieco nudne czynności, które stają się ciekawsze i pełne radości dzięki cukierkom Verbena.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"