Efektem nawiązanej właśnie współpracy jest startują kampania pod hasłem "Wysoka zawartość radości".
Skierowana jest do osób w wieku 20–45 lat. Jej celem jest zarówno budowa wizerunku marki Verbena jako naturalnej, pełnej pozytywnej energii i witamin, jak i wzmocnienie świadomości tego brandu w sezonie jesiennym.
Przygotowana i zrealizowana przez agencję Insignia kampania potrwa do drugiej połowy listopada. Insignia obsługiwała już wcześniej markę Verbena, a teraz po kilkuletniej przerwie, w wyniku wygranego przetargu, odzyskuje ten budżet.
Działania reklamowe obejmują: digital, influencer marketing oraz outdoor - autobusy, citylighty i billboardy w dużych miastach (m.in. Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice).
Influencerzy w kampanii Verbeny
Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się również agencja Insignia, poza mediami OOH, które planowała i kupowała agencja mediowa Bauer Media Outdoor.

Na potrzeby kampanii agencja Insignia przygotowała m.in. serię trzech konkursów na Instagramie, w których udział biorą influencerzy: MiliOnerka, Mateusz Glen oraz Kamil Baleja. Każdy z nich stworzył zabawną rolkę, pokazującą codzienne, nieco nudne czynności, które stają się ciekawsze i pełne radości dzięki cukierkom Verbena.










