„Poczuj lekkość po jedzeniu” w kampanii Verdin Complexx (wideo)

Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa wspomagającego trawienie suplementu diety Verdin Complexx (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcja jest realizowana pod hasłem „Poczuj lekkość po jedzeniu”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Poczuj lekkość po jedzeniu” w kampanii Verdin Complexx (wideo)

Spot z kampanii podkreśla, że ciężkość w żołądku do najgorsze uczucie, jakie może pojawić się podczas posiłku. Reklama informuje, że Verdin Complexx zawiera wyciągi z trzech ziół wspomagających trawienie i przyczyniających się do komfortu trawiennego.

Kampania prezentuje promowany suplement także w formie hebraty w saszetkach.

 

Akcja jest realizowana m.in. w telewizji. Dział prasowy USP Zdrowie nie odpowiedział na razie na nasze pytania o szczegóły kampanii.

Obsługą firmy w zakresie planowania i zakupu mediów zajmuje się Wavemaker, który wiosną br. obronił w przetargu to zlecenie.

USP Zdrowie to jeden z największych marketerów w Polsce. Według danych Kantar Media w pierwszej połowie br. cennikowo na reklamy w mediach pozainternetowych wydał 279,98, o 19,1 proc. więcej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa