Visa wybrała Wieden+Kennedy i Publicis Groupe do globalnej obsługi

Visa rozstrzygnęła trwający od lipca br. przetarg dotyczący globalnej obsługi reklamowej. Wybrała w nim do współpracy agencje Wieden+Kennedy i Publicis Groupe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Visa wybrała Wieden+Kennedy i Publicis Groupe do globalnej obsługi

Visa poinformowała, że wybrała w trwającym od lipca br. przetargu do współpracy w zakresie obsługi reklamowej na poziomie globalnym agencje Wieden+Kennedy i Publicis Groupe.

Wieden + Kennedy będzie zajmować się strategią kreatywną i głównymi projektami reklamowymi, zaś Publicis Groupe stworzy zespół, który będzie zajmował się mediami i produkcją, a także wspierał "hiperlokalną pracę" na całym świecie.

Dotychczas obsługą reklamową VISA zajmowały się agencje BBDO (od 2012 roku odpowiadała za globalne kreacje) oraz Saatchi&Saatchi (od 2015 roku zajmowała się kreacją w Europie).

Saatchi, która należy do Publicis Groupe będzie nadal współpracować z Visa nad kreatywną produkcją i projektami oraz będzie rozszerzać swoje kompetencje na 73 rynkach na całym świecie, podczas gdy Wieden+Kennedy skupi się na kreacji.

Obsługą mediową VIsa zajmuje się należący do Publicis Groupe dom mediowy Starcom, który będzie kontynuować obsługę mediową marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025