Visa chce skonsolidować globalną obsługę reklamową w jednej agencji

Visa rozpoczęła przetarg, którego celem jest wybór jednej agencji do jej globalnej obsługi kreatywnej. Zaproszono do niego dotychczas obsługujące markę agencje BBDO i Saatchi&Saatchi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Visa chce skonsolidować globalną obsługę reklamową w jednej agencji

Przetarg rozpoczęto z myślą o konsolidacji globalnej obsługi kreatywnej w jednej agencji. Dotychczas marka współpracowała z dwiema.

BBDO odpowiada za globalną obsługę reklamową od 2012 roku, a Saatchi&Saatchi pracowała dla Visa Europe od 2015 roku i odpowiada za jej obsługę kreatywną w całym regionie.

Firma potwierdziła, że do przetargu zaproszono obie agencje. Nazw pozostałych nie ujawniono.

Przetarg ma być prowadzony wewnętrznie, niewykluczone jednak, że w razie potrzeby firma skorzysta ze wsparcia zewnętrznych konsultantów. Wybór zwycięskiej agencji zaplanowano do końca tego roku.

Lynne Biggar, CMO Visa wyjaśnia, że firma szuka agencji kreatywnej, która będzie działać zarówno na poziomie strategicznym marki, jak i „na co dzień, na poziomie wykonawczym i taktycznym”. Ma to być agencja, która może szybko i skutecznie przekazywać kluczowe informacje, jednocześnie dzieląc się najlepszymi praktykami, które przynoszą korzyści ekosystemowi całej marki Visa na całym świecie i potrafi identyfikować możliwości brandu na różnych rynkach.

Obsługą mediową Visa na poziomie globalnym zajmuje się Starcom (Publicis Media) i to pozostanie bez zmian.

Według COMvergenc, Visa wydaje rocznie na media około 200 milionów dolarów na całym świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji