"Wprost" (AWR Wprost) zmniejszył w listopadzie cennikowe wpływy netto z reklam do 11 262 729 zł, czyli o prawie 0,7 mln zł wobec analogicznego okresu 2005, ale i tak utrzymał pozycję lidera – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu uplasował się dwutygodnik Viva!, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 843 866 zł (prawie 5 mln zł więcej niż rok wcześniej).
Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi ”Polityka” - 10,03 mln zł (spadek o 0,88 mln zł).
Tuż za podium znalazł się tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 9,46 mln zł (spadek o 0,02 mln zł).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w listopadzie razem 224,08 mln zł, czyli o 12 proc. więcej niż w listopadzie 2005 r. bez autopromocji Rok / MiesiącXI.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: magazyny224 081 073 złWPROST11 262 729 złVIVA10 843 866 złPOLITYKA10 033 506 złNEWSWEEK POLSKA9 462 110 złTWÓJ STYL7 527 810 złCLAUDIA7 386 273 złPRZYJACIÓŁKA7 123 505 złGALA6 194 677 złPLAYBOY4 936 266 złTELE TYDZIEŃ4 920 018 zł

bez autopromocji Rok / MiesiącXI.2005TOP MediumWpływy [zł]Razem: magazyny199 793 263 złWPROST11 922 500 złPOLITYKA10 888 420 złNEWSWEEK POLSKA9 483 825 złCLAUDIA7 338 353 złTWÓJ STYL6 463 790 złVIVA6 030 707 złELLE5 788 600 złGALA5 557 040 złPRZYJACIÓŁKA5 248 636 złTELE TYDZIEŃ4 868 148 zł
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











