Liderem segmentu pozostał dwutygodnik “Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska). Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem w styczniu br. wyniosło 467 535 egz., czyli było o 0,03 proc. wyższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się konkurencyjny dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym miesiącu 2011 roku wyniosło 386 907 egz. i było o 14,75 proc. niższe niż w analogicznym okresie 2010 roku.
Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), która zanotowała wzrost o 23,43 proc., a jej wynik sprzedażowy wyniósł 186 171 egz.
Największy spadek w rankingu zanotowała tradycyjnie “Gala” (G+J Polska), będąca jedynym tygodnikiem w zestawieniu. W styczniu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 80 713 egz., czyli jej rozpowszechnianie płatne razem było o 25,05 proc. niższe niż rok wcześniej.

Porównując dane ze stycznia br. do wyników sprzedaży z poprzedzającego go miesiąca widać, że wszystkie tytuły zanotowały wzrosty poza “Vivą”, której średnie rozpowszechnianie płatne razem poszło w dół aż o 41,91 proc. Najwięcej zyskało “Party” (7,06 proc.).
* - Gala to jedyny tygodnik w rankingu, pozostałe tytuły to dwutygodniki.











