Vizeum w przetargu utrzymał obsługę mediową Ferrero Polska

Dom mediowy Vizeum (należący do Dentsu Aegis Network Polska) obronił w zakończonym właśnie przetargu obsługę Ferrero Polska, producenta słodyczy. Agencja pracuje dla marketera od 2013 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Vizeum w przetargu utrzymał obsługę mediową Ferrero Polska

Koncern Ferrero Polska, właściciel takich marek słodyczy jak Kinder Bueno czy Tic-Tac, zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów. Brały w nim udział łącznie trzy agencje mediowe. Ich nazw jednak nie udało nam się ustalić.

Producent wybrał do współpracy w zakresie obsługi mediowej dom mediowy Vizeum. Tym samym kontynuuje z nim współpracę, która rozpoczęła się wiosną 2013 roku.

W kwietniu 2013 roku w strukturze sieci Dentsu Aegis Network Polska połączono zespół domu mediowego Vizeum z teamem, który wcześniej w ramach siostrzanej agencji Carat Polska zajmował się obsługą mediową Ferrero. Od tej pory za planowanie i zakup mediów dla Ferrero odpowiada Vizeum.

Ferrero Polska należy do czołówki największych reklamodawców w polskich mediach. W pierwszych trzech kwartałach br. firma cennikowo wydała na wsparcie swoich marek w mediach tradycyjnych 287,1 mln zł, o 28,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 roku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"