PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Nowa szansa dla marek
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Nowa szansa dla marek
Polacy obawiają się wirtualnej rzeczywistości
Bank JP Morgan Chase wchodzi w metawersum. Przewiduje duże możliwości wirtualnych światów
Bank JP Morgan Chase wchodzi w metawersum. Przewiduje duże możliwości wirtualnych światów
NBC z olimpiadą w VR. 150 godzin transmisji na Oculus Quest 2
Meta z rekordowym spadkiem, kurs akcji w dół o ponad 26 proc. „Facebook się starzeje, a przed VR długa droga”
Ericsson: hybrydowe galerie handlowe w 10 trendach konsumenckich na rok 2030
Ericsson: hybrydowe galerie handlowe w 10 trendach konsumenckich na rok 2030
Gogle Apple pod koniec 2022 roku. Obsługa AR/VR i dwa procesory
Gogle Apple pod koniec 2022 roku. Obsługa AR/VR i dwa procesory
Live shopping, audio, Metawers, AR, VR czy QR. Oto trendy w marketingu mediów społecznościowych w 2022 roku
Konsumenci zwiększą wydatki na urządzenia VR i AR
Juniper Research: globalne przychody z treści dla dorosłych VR osiągną 19 mld dolarów do 2026 r.
Carbon Studio: prawie 1,4 mln zł zysku i ponad 2,6 mln zł przychodów w pierwszym półroczu 2021 r.
Carbon Studio: prawie 1,4 mln zł zysku i ponad 2,6 mln zł przychodów w pierwszym półroczu 2021 r.
Reklamy pilotażowo na urządzaniach Oculus od Facebooka
Reklamy pilotażowo na urządzaniach Oculus od Facebooka
Facebook szykuje nowatorski smartwatch. Gesty dłoni zamiast klawiatury
Facebook szykuje nowatorski smartwatch. Gesty dłoni zamiast klawiatury
Mark Zuckerberg: W 2030 roku wirtualna teleportacja zamiast podróży
Mark Zuckerberg: W 2030 roku wirtualna teleportacja zamiast podróży
Apple szykuje soczewki kontaktowe AR. Będą gotowe w 2030 roku
Sony zapowiada nową platformę VR do PS 5. Będą darmowe gry w ramach Play At Home
Orange Polska wykorzystuje VR do szkolenia pracowników
Opracowano wyświetlacz o gęstości 10 tysięcy ppi. Rekordowa jakość, szansa dla gogli VR
Mark Zuckerberg: VR zastąpi smartfony. „To przemyślana wizja Facebooka”
Mark Zuckerberg: VR zastąpi smartfony. „To przemyślana wizja Facebooka”
GroupM: marketerzy wierzą w Big Data i sztuczną inteligencję, mniej entuzjazmu wobec AR i internetu rzeczy
GroupM: marketerzy wierzą w Big Data i sztuczną inteligencję, mniej entuzjazmu wobec AR i internetu rzeczy
Za 100 mln dolarów Apple przejmuje NextVR. Chce inwestować w wirtualną rzeczywistość
Spółka zależna IQ Partners szykuje grę „Escape Room VR: COVID- 19” na platformy wirtualnej rzeczywistości
Spółka zależna IQ Partners szykuje grę „Escape Room VR: COVID- 19” na platformy wirtualnej rzeczywistości
Vive Cosmos - nowa rodzina produktów HTC do VR i XR (wideo)
Vive Cosmos - nowa rodzina produktów HTC do VR i XR (wideo)
IQ Partners zmienia profil: wyjdzie z inwestycji, chce produkować gry VR i aplikacje XR
IQ Partners zmienia profil: wyjdzie z inwestycji, chce produkować gry VR i aplikacje XR
Carbon Studio zaczęło produkcję gry VR w uniwersum „Warhammer: Age of Sigmar”
Kia Motors używa wirtualnej rzeczywistości do tworzenia aut. Projektowanie krótsze o 20 procent
Kia Motors używa wirtualnej rzeczywistości do tworzenia aut. Projektowanie krótsze o 20 procent
Biedronka szkoli pracowników za pomocą wirtualnej rzeczywistości
Biedronka szkoli pracowników za pomocą wirtualnej rzeczywistości
Facebook przejmuje producenta Beat Saber. Inwestuje w gry VR i Oculusa
Facebook przejmuje producenta Beat Saber. Inwestuje w gry VR i Oculusa
Rusza 11. sezon „Kobiety na krańcu świata”. TVN testuje technologię virtual reality
Rusza 11. sezon „Kobiety na krańcu świata”. TVN testuje technologię virtual reality
Huawei o przyszłości: Wszechobecna sztuczna inteligencja, roboty na usługach ludzi i powszechny dostęp do 5G
Huawei o przyszłości: Wszechobecna sztuczna inteligencja, roboty na usługach ludzi i powszechny dostęp do 5G
Facebook szykuje Tasbi, opaskę na rękę do obsługi środowiska VR
Facebook szykuje Tasbi, opaskę na rękę do obsługi środowiska VR
16,8 mld dolarów w br. na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość, 160 mld dolarów w 2023 r.
16,8 mld dolarów w br. na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość, 160 mld dolarów w 2023 r.